مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-05سياسي

کارگروه ویژه علوم انسانی در بنیاد ملی نخبگان تشکیل می شود


رییس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی، وزارت علوم از کارگروه ویژه علوم انسانی با ترکیب برگزیدگان جشنواره فارابی در بنیاد ملی نخبگان تشکیل شود.

- حجت الاسلام رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توافق با بنیاد ملی نخبگان گفت: طی یک نامه رسمی و توافق نامه ای که با بنیاد ملی نخبگان داشته ایم مقرر شد برگزیدگان جشنواره فارابی برای دریافت یک سری از امتیازات به بنیاد نخبگان معرفی شوند.

وی ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان براساس این توافق نامه یک سری امتیاز به برگزیدگان فارابی اختصاص می دهد و همچنین کمک می کند پروژه ای که دارند تکمیل شود.

رییس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی، وزارت علوم افزود: همچنین براساس توافق با معاونت سرآمدان و نخبگان مقرر شد کارگروه ویژه علوم انسانی با ترکیب برگزیدگان جشنوراه فارابی در بنیاد ملی نخبگان تشکیل شود.

رییس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی، وزارت علوم ادامه داد: بنابراین حمایت های مادی و معنوی بنیاد ملی نخبگان در عرصه علوم انسانی با تصویب این کارگروه خواهد بود و با این کار جشنواره فارابی به بنیاد نخبگان وصل می شود.

وی با اشاره به دوره های پسا دکتری و فرصت مطالعاتی افزود: مقرر شد برگزیدگان جشنواره براساس شاخص هایی که تعیین شده به دوره های مذکور معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه علوم انسانی در بنیاد ملی نخبگان تشکیل می شود

کارگروه ویژه علوم انسانی در بنیاد ملی نخبگان تشکیل می شود