مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-22سياسي

الهیان: کشورهای اسلامی سوئد را تحریم کنند


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی در واکنش به جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، تحریم کشور سوئد را مدنظر قرار دهند.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی در واکنش به جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، تحریم کشور سوئد را مدنظر قرار دهند.

وزیر خارجه نیز برای صدور بیانیه در سازمان همکاری های اسلامی پیگیری های لازم را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره الهیان در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: وزرای کشور، بهداشت و راه و شهرسازی و متولیان فرهنگی کشور برنامه ریزی دقیق برای خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله(ع) در ایام تاسوعا و عاشورا و اربعین داشته باشند.

برای رفع مشکلات و بهبود شرایط و سلامت جسمی و روانی و روحی زوار در داخل کشور و در مرزها و در کشور عراق تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی همچنین گفت: سوئد بر خلاف ادعاهایش مبنی بر پیشگامی در حقوق بشر و آزادی بیان و دموکراسی از پیشگامان تجارت برده در جهان است.

دولت سوئد با عنوان آزادی بیان غربی، سوزاندن قرآن را آزاد می داند ولی سوزاندن پرچم همجنس بازان جرم است؛ توهین به پیام اسلام(ص) آزاد است ولی صحبت کردن پیرامون هلوکاست جرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: کشورهای اسلامی سوئد را تحریم کنند

الهیان: کشورهای اسلامی سوئد را تحریم کنند