مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:112023-06-25سياسي

افزایش 22 درصدی اشتغال و 10 درصدی حرفه آموزی در زندان های خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی عبدی، مدیر کل زندان های خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهارداشت: امسال پنج اولویت را سازمان زندان های کشور به استان ها ابلاغ کرد و تلاش های شبانه روزی مجموعه زندان های خراسان جنوبی برای تحقق این اولویت هاست.

وی بابیان این که در حوزه قضایی با توجه به بازیدهای انجام و ارفاقات قانونی (اعم از آزادی مشروط، تعلیق در مجازات و آزادی پایان حبس) از هفته قوه قضاییه سال گذشته تا کنون بیش از هزار و 200 نفر زندانی آزاد و مشمول ارفاقات قانونی شدند افزود: در این مدت بیش از 6 هزار مورد مرخصی نیز به زندانیان داده شد.

وی با اشاره به این که زندان محل نگهداری مجرمان سابقه دار است ادامه داد: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آن دسته از مجرمان که سابقه ندارند ولی به دلایلی محکوم به دوران حبس شدند برابر سیاست های قوه قضاییه و سازمان زندان های کشور زندان سما راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: در خراسان جنوبی احداث ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیک با ظرفیت پذیرش 2 هزار نفری آبان سال گذشته به بهره برداری رسید.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی اظهار داشت: برابر مقرارت قانونی تا کنون هزار و 11 نفر محکوم واجد شرایط تحت نظارت الکترونیک قرار گرفتند که دوران محکومیت خود را در کنار خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی اشتغال و 10 درصدی حرفه آموزی در زندان های خراسان جنوبی

افزایش 22 درصدی اشتغال و 10 درصدی حرفه آموزی در زندان های خراسان جنوبی