مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-17اقتصادي

بالاترین تعرفه برق، در انتظار پنهان کنندگان املاک!


مشترکانی که اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت نکنند، مشمول بالاترین تعرفه برق می شوند و اجرای این قانون بعد از اطلاع رسانی، - مدیرعامل توانیر گفت: مشترکانی که اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت نکنند، مشمول بالاترین تعرفه برق می شوند و اجرای این قانون بعد از اطلاع رسانی، برای مشترکان پرمصرف آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش کردی با اشاره به تاکید قانون بر اجرای این طرح، گفت: اجرای این طرح با درنظر گرفتن قواعدی اجرایی خواهد شد، لازم است اطلاع رسانی کامل صورت گرفته باشد و پیام های لازم به مشترکانی که خطاب این موضوع هستند ارسال شود.

وی افزود: بعد از چندین بار تکرار در اطلاع رسانی این طرح از مشترکان پرمصرف آغاز می شود و با یک شیب مناسب این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق قانون، وزارت نیرو مکلف است تعرفه برق شمارشگر (کنتور) هایی که ساکنان آنها در سامانه املاک و اسکان کشور، خوداظهاری نکرده اند را با بالاترین پلکان قیمتی محاسبه کند.

کلیه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان مکلفند محل اقامت اشخاص حقیقی را با روشی که توسط کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی مرکز ملی فضای مجازی با استفاده از پایگاه اطلاعات مکان اقامت اشخاص حقیقی سازمان ثبت احوال کشور و سامانه املاک و اسکان کشور تعیین می شود، استعلام نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین تعرفه برق، در انتظار پنهان کنندگان املاک!

بالاترین تعرفه برق، در انتظار پنهان کنندگان املاک!