مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-25سياسي

در جلسه نقد «موتور سوار چمران» چه گذشت؟


نویسنده کتاب «موتور سوار چمران» گفت: جنگ از سال 63 خونین تر می شود و بیشتر مورد توجه است، اما نگاه ویژه ما در کتاب به سال اول جنگ تا رفتن بنی صدر است، - نویسنده کتاب موتور سوار چمران گفت: جنگ از سال 63 خونین تر می شود و بیشتر مورد توجه است، اما نگاه ویژه ما در کتاب به سال اول جنگ تا رفتن بنی صدر است، در این زمان شهید چمران روندی با نگاه به توقف پیشروی عراق در منطقه بود و تا حدی موفق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست نقد و بررسی کتاب موتور سوار چمران از سلسله نشست های نقد کتاب موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا جوانبخت نویسنده کتاب موتور سوار چمران گفت: این کتاب و پدیده موتورسواران از سال 98 به مردم رسید، می خواستیم مسئله موتورسواران را به روایت یک موتورسوار با بررسی تاریخ شفاهی این بخش بررسی کنیم، خواستیم یک تاریخچه شفاهی نیز در حاشیه این کتاب از موتورسواران ثبت شود.

وی افزود: اگر کسی بخواهد تاریخ جنگ های نامنظم را بررسی کند این کتاب کمک بزرگی خواهد کرد، این کتاب مناسب کار پژوهشی است، البته که یک سوم کتاب زندگی راوی قبل از جنگ است و محوریت آن زندگی راوی است و سبک زندگی جوانان نسل40 و 50 قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه نقد «موتور سوار چمران» چه گذشت؟

در جلسه نقد «موتور سوار چمران» چه گذشت؟