مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-18اقتصادي

محتکر لاستیک در شیراز 37 میلیارد تومان جریمه شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که اقدام به احتکار انواع لاستیک خودرو در شیراز کرده بود، به پرداخت حدود 373 میلیارد ریال جریمه، محکوم شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که اقدام به احتکار انواع لاستیک خودرو در شیراز کرده بود، به پرداخت حدود 373 میلیارد ریال جریمه، محکوم شد.

غلامرضا سالاری سه شنبه 27 تیر به خبرنگاران گفت: پرونده احتکار 28 هزار و 283 حلقه انواع لاستیک خودروهای سنگین و سبک، در یکی از شعب تعزیرات شهرستان شیراز رسیدگی و منجر به صدور حکم محکومیت محتکر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس افزود: با پیگیری های شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، مشخص شد متهم لاستیک های کشف شده و اطلاعات مربوط به این محموله را در سامانه جامع انبار ثبت نکرده بود لذا تخلف به لحاظ قانونی محرز شده است.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، علاوه بر محکومیت 372 میلیارد و 612 میلیون ریالی، متهم مورد نظر را به عرضه کالاهای کشف شده در بازار هم ملزم کرد.

سالاری خاطرنشان کرد: گشت مشترک نظارت بر فروشگاه های عرضه انواع لاستیک خودروهای سنگین و سبک، گزارش این تخلف را برای بررسی به شعبه دهم تعزیرات حکومتی شیراز ارسال کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتکر لاستیک در شیراز 37 میلیارد تومان جریمه شد

محتکر لاستیک در شیراز 37 میلیارد تومان جریمه شد