مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:062023-07-18سياسي

ویژه برنامه های حرم شاهچراغ در ماه محرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الله طلایی معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ گفت: در مراسم سوگواری دهه اول محرم، از 27 تیر تا 8 مردادماه 1402 هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجج اسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، محمدرضا حدادپور و محمدحسین حدائق، سخنرانی می کنند.

وی در ادامه به مراسم مرثیه سرایی دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و هر شب بعد از مراسم سخنرانی، برادران حاج کاظم محمدی، خلیل نگهبان، رضا رودکی، محمد شریف زاده، مصطفی موسوی نژاد، سعید خائف پناه، هشم عبدالرحیم زادگان، بهنام زارع، جعفر علیزاده، محسن رسولی، حسین فتح اللهی و مجتبی نادری زاده در رثای شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، مرثیه سرایی می کنند.

طلایی اظهار کرد: مراسم قرائت زیارت پرفیض عاشورا، همراه با سخنرانی، هر روز صبح از ساعت 5 با صرف صبحانه و روز جمعه 6 تیرماه زیارت عاشورا همراه با صد لعن و صد سلام در ساعت 9 صبح در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی به برنامه شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه محرم اشاره کرد و گفت: جمعه 30 تیرماه از ساعت 7:30 صبح همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، همزمان با اقصی نقاط کشور، در شبستان امام خمینی (رحمت الله علیه) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های حرم شاهچراغ در ماه محرم

ویژه برنامه های حرم شاهچراغ در ماه محرم