مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-19سياسي

وجود 70 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام با عمر 20 سال در کشور


نماینده مردم نجف آباد در مجلس از وجود حدود 70 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: این پروژه ها به طور میانگین دارای عمر 20 سال هستند.

- ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: حدود 70 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که میانگین عمر آنها 20 سال است.

وی افزود: اگر ما بخواهیم از این میان پروژه های عمرانی ای را که تازه کلنگ زنی شده اند تکمیل کنیم، نیازمند بودجه کل 10 سال کشور است که ما اعتبارات کشور را در هیچ بخشی هزینه نکنیم و فقط به تکمیل پروژه های عمرانی بپردازیم.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این پروژه ها دارای پیشرفت از یک درصد تا 99 درصد هستند و با توجه به میانگین عمر بالای آنها در صورت تکمیل هم به دلیل طولانی شدن فرایند کار، دچار فرسودگی خواهند بود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم این بحث مطرح شد که پروژه هایی که پیشرفت اندکی داشته اند و تازه کلنگ زنی شده اند به بخش خصوصی واگذار شوند که بحث ها در این مورد به جمع بندی نرسید و بنا شد تا موضوع در کارگروه مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 70 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام با عمر 20 سال در کشور

وجود 70 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام با عمر 20 سال در کشور