مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-10فرهنگي

کسی برای چشم وابروی حجازی فر پای کار نیامد/بیت المال خط قرمزم بود


هادی حجازی فر دبیر این دوره از جشنواره نمایش های عروسکی تهران - مبارک با اشاره به دغدغه ها و مطالبات نمایشگران عروسکی، معتقد است در هر شرایطی حق با هنرمند است حتی اگر درخواستش غیرمنطقی باشد.

- خبرگزاری مهر -گروه هنر-فریبرز دارایی، آروین مؤذن زاده؛ نوزدهمین جشنواره نمایش های عروسکی تهران - مبارک شب گذشته به پایان راه خود رسید و با معرفی برگزیدگان پرونده این دوره نیز بسته شد؛ جشنواره ای که قرار بود سال گذشته برگزار شود اما هادی حجازی فر دبیر این رویداد، ترجیح داد برای جلوگیری از تنش و حواشی احتمالی به دلیل ناآرامی های سال گذشته برپایی جشنواره اش را به سال 1402 موکول کند.

در این دوره از جشنواره شاهد تغییراتی در ساختار داوری ها، شیوه اسکان هنرمندان ایرانی و خارجی، نحوه تسویه کمک هزینه ها، مدت زمان برگزاری جشنواره و همچنین حذف بخش انتخاب متن برای ورود به مرحله بازبینی آثار بودیم؛ تغییراتی که حجازی فر معتقد است برای رسیدن به آن ها با همراهی تیمش نقاط قوت و ضعف دوره های پیشین را مورد بررسی قرار داده و حتی از پیشنهادات خود شرکت کنندگان در جشنواره نیز بهره مند شده است.

هادی حجازی فر تلاش کرد جشنواره نوزدهم را با کمترین تبلیغات محیطی برگزار کند و در عوض بودجه ای را که از انجمن نمایش و همچنین حمایت اسپانسرها به دست آورده بود خرج خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی برای چشم وابروی حجازی فر پای کار نیامد/بیت المال خط قرمزم بود

کسی برای چشم وابروی حجازی فر پای کار نیامد/بیت المال خط قرمزم بود