مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-08سياسي

لزوم بازنگری طرح هادی 700 روستای فارس


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه 700 روستای این استان نیازمند بازنگری طرح هادی است، گفت: طی سه سال آینده طرح هادی کُل روستاهای فارس بازنگری خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه 700 روستای این استان نیازمند بازنگری طرح هادی است، گفت: طی سه سال آینده طرح هادی کُل روستاهای فارس بازنگری خواهد شد.

سید علیرضا حمیدی شنبه 17 تیرماه در دیدار با نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت ها قانونی توسعه در این مناطق تاکید و اضافه کرد: شاخص های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در جنوب فارس چشمگیر و قابل توجه است.

حمیدی همچنین لزوم پیگیری تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی شهرستان های جنوبی فارس را یادآور و متذکر شد: بسیاری از مناطق روستایی فارس در سال های اخیر طعم خدمت رسانی و توسعه را چشیده اند و قطعا مردم این مناطق قدردان نظام اسلامی هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ضمن بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت های توسعه روستایی کاهش مهاجرت و افزایش انگیزه ماندگاری روستاییان را به دنبال دارد، گفت: رویکرد محرومیت زدایی موجب شده که بنیاد مسکن فارس به معضل حاشیه نشینی در حاشیه شهرها و محرومیت در روستاها ورودی جدی تر داشته باشد و به شکلی موثرتر نهضت کار و تلاش و محرومیت زدایی را در روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری طرح هادی 700 روستای فارس

لزوم بازنگری طرح هادی 700 روستای فارس