مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-16سياسي

دیدار زاکانی با عمار حکیم


شهردار تهران با رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفت وگو کرد.

- شهردار تهران با رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کانال اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، علیرضا زاکانی، شهردار تهران که در راس هیاتی به عراق سفر کرده است با سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی دیدار و گفت وگو کرد.

سید عمار حکیم در دیدار با زاکانی درمورد وضعیت خدمات شهری در بغداد و نحوه استفاده از تجربه شهرداری تهران درباره حمل و نقل و زیرساخت ها و فضای سبز تبادل نظر کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم تاکید کرد که عراق در آستانه اجرای پروژه های راهبردی و توسعه ای بر اساس بودجه و برنامه دولت است که خدمت رسانی را در اولویت قرار داده است.

علیرضا زاکانی امروز با عمار موسی کاظم، شهردار بغداد نیز دیدار و دو طرف درخصوص همکاری های دوجانبه و تقویت روابط مشترک رایزنی کردند.

زاکانی و کاظم در خصوص پرونده های همکاری مشترک میان شهرداری های تهران و بغداد از جمله مدیریت پسماند، مجوز ساخت و ساز، حمل و نقل عمومی، مترو، توسعه راه ها و حل مشکلات ترافیکی تبادل نظر کردند.

شهرداران تهران و بغداد همچنین در مورد پرونده های از پیش مطرح شده و تکمیل روند اجرایی شدن آن ها و تبادل تجربه ها در موضوعاتی که شهرداری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار زاکانی با عمار حکیم

دیدار زاکانی با عمار حکیم