مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-05اقتصادي

مدیران اجرایی هیئت حمایت هفته آینده در کارخانه قند ممسنی مستقر می شوند


هیئت حمایت از صنایع کشور فعالیت خود را در کارخانه قند ممسنی با 50 میلیارد تنخواه و استقرار مدیران اجرایی از هفته آینده آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، 21 دی ماه سال گذشته بود که معاون وقت اقتصادی استانداری فارس از پیشنهاد استان برای ورود هیئت حمایت از صنایع کشور به چهار کارخانه راکد خبر داد.

چندی بعد  بررسی های کارشناسی و بازدیدهای فنی آغاز شد و از این فهرست تنها کارخانه قند ممسنی مورد پذیرش قرار گرفت.

سرانجام روز یکشنبه 11 تیرماه جلسه ای با هدف تصمیم گیری نهایی هیئت حمایت از صنایع کشور درباره قندممسنی برگزار شد و ریاست هیئت از حضور قریب الوقوع این هیئت در کارخانه خبر داد.

  دلاور نجفی، معاون وزیر صنعت معدن تجارت و رییس هیئت حمایت از صنایع کشور در تشریح جلسه روز یک شنبه و آخرین تصمیمات درباره کارخانه قند ممسنی به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نهایتا در جلسه هیئت حمایت با توجه به وضعیتی که کارخانه قند ممسنی دارد تصمیم بر این شد که تحت پوشش هیئت قرار بگیرد و برای این موضوع تنخواه در نظر گرفته شد و حدود 50 میلیارد تومان از وزارت صنعت معدن تجارت درخواست شد که به این کارخانه تخصیص داده شود تا بتوانیم هم بدهی های کارگری را پرداخت کنیم و هم بخشی صرف نوسازی و به روز رسانی ماشین آلات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اجرایی هیئت حمایت هفته آینده در کارخانه قند ممسنی مستقر می شوند

مدیران اجرایی هیئت حمایت هفته آینده در کارخانه قند ممسنی مستقر می شوند