مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-27اقتصادي

تعهد 50 هزار میلیارد ریالی بانکها برای توسعه اشتغال در شرکت های دانش بنیان


مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: بر اساس تبصره 18، بانک ها متعهدند 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان به منظور اشتغال زایی اختصاص دهند که امیدواریم امسال بیش از 90 درصد این مقدار، - ایسنا/مرکزی مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: بر اساس تبصره 18، بانک ها متعهدند 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان به منظور اشتغال زایی اختصاص دهند که امیدواریم امسال بیش از 90 درصد این مقدار، تخصیص داده شود.

محمدصادق خیاطیان، سه شنبه 6 تیرماه، در جلسه هم اندیشی با شرکت های دانش بنیان استان مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه دانش بنیان دارد و از افرادی که ناامید هستند و با این ظرفیت ها و توانمندی ها نا آشنا هستند و نگاه غیربومی و بیرونی دارند دعوت می کنم که به چنین مکان هایی بیایند و آشنا شوند تا تجدیدنظری در دیدگاه ها، نظرات و اقدامات شان داشته باشند.

وی با بیان اینکه این استان و پارک و شرکت های دانش بنیان، نمونه خودباوری و توانمندی ظرفیت نخبگانی کشور هستند افزود: امیدواریم کشور بیشتر از قبل از این ظرفیت ها بهره مند شود.

شعار ما در صندوق نوآوری و شکوفایی این است که تامین مالی باید آخرین دغدغه بچه های دانش بنیان باشد و هیچکس به خاطر مسائل مالی نباید کارش روی زمین بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 50 هزار میلیارد ریالی بانکها برای توسعه اشتغال در شرکت های دانش بنیان

تعهد 50 هزار میلیارد ریالی بانکها برای توسعه اشتغال در شرکت های دانش بنیان