مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-28سياسي

طنین دعای پرفیض عرفه در شهر کریمه اهل بیت(ع)


همزمان با نهمین روز از ذی الحجه دعای پر فیض عرفه در شهر مقدس قم و در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران طنین انداز شد.

- قم- همزمان با نهمین روز از ذی الحجه دعای پر فیض عرفه در شهر مقدس قم و در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران طنین انداز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دعای پر فیض عرفه عصر روز چهارشنبه با حضور گسترده زائران و مجاوران در حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) قرائت شد.

این مراسم معنوی از ساعت 16 در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان آغاز شد و در ادامه سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت عصمت و طهارت دعای پرفیض عرفه را قرآئت کرد.

زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (ع) با حضور در حرم بانوی کرامت در این مراسم معنوی شرکت کردند و شبستان امام خمینی (ره)، صحن صاحب الزمان (عج) و صحن امام رضا (ع) و امام جواد (ع) مملو از زائر خداجو بود.

دعای عرفه در مسجد مقدس جمکران این میعادگاه منتظران ظهور نیز برگزار شد و حجت الاسلام میرزامحمدی این دعا را قرآئت کرد.

همچنین در 30 بقعه مشهور استان قم، مراسم قرائت دعای عرفه و سوگواری سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) برگزار شد که از جمله این حرم های مطهر می توان به آستان نورانی امامزادگان ابراهیم و محمد (ع)، موسی مبرقع (ع)، شاه سید علی (ع)، زینب خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین دعای پرفیض عرفه در شهر کریمه اهل بیت(ع)

طنین دعای پرفیض عرفه در شهر کریمه اهل بیت(ع)