مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-14سياسي

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان


یک تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سپاه سلمان در راستای ارائه خدمات به مردم نیازمند حاشیه شهر زاهدان به این مناطق اعزام شد.

- به گزارشخبرنگار مهر ، یک تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در راستای ارائه خدمات به مردم نیازمند حاشیه شهر زاهدان به این مناطق اعزام شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از این خدمات که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزار شده بود، گفت: یکی از عرصه هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گذشته تا کنون با تمام ظرفیت در مسیر آن قدم برداشته عرصه خدمت است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی، افزود: یکی از عرصه هایی که همواره مورد نیاز جامعه بوده و توجه ویژه ای نیز در مجموعه سپاه به آن شده، خدمت در عرصه بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی یکی از اقشار 22 گانه بسیج است که با ظرفیت بسیجیان خود توانسته با انسجام و سازمان دهی لازم، آنها را در مناطق هدف مستقر و خدمات لازم را به مردم نیازمند ارائه دهد.

شفایی تصریح کرد: در شهر زاهدان با توجه به شرایطی که دارد تلاش کردیم تا هر هفته در یکی از محله های هدف، با استفاده از پزشکان جهادگری که علاقه دارند در این امر خیر شرکت کنند این خدمات را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان