مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-26سياسي

مدیرکل و رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان تجلیل شدند


مدیرکل و رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گیلان در مراسم تجلیل از فعالیت های برتر قرآنی ادارات کل و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ها تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تجلیل از فعالیت های برتر قرآنی ادارات کل و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ها در سالن اجتماعات امام خامنه ای حرم کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

در این مراسم که به همت سازمان دارالقرآن الکریم کشور و با حضور حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم کشور و حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رییس جمهور در امور حوزه و روحانیت و مهدی قره شیخ لو و محمد خواجوی از پیشکسوتان و رؤسای پیشین سازمان دارالقرآن الکریم کشور و رؤسا و کارشناسان ادارات امور قرآنی سراسر کشور برگزار گردید، از مدیر کل و رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گیلان و چند استان دیگر تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام پورشعبانعلی رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشکر از همه ادارات و دستگاه های فعال در حوزه قرآنی استان به ویژه رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و کارشناسان و رابطان قرآنی شهرستان ها، اساتید، پیشکسوتان و تشکلهای قرآنی اعم از مؤسسات و خانه های قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل و رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان تجلیل شدند

مدیرکل و رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان تجلیل شدند