مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-10پزشكي

درمانگاه «گلابچی» کاشان نیازمند بازسازی است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: درمانگاه «گلابچی» کاشان نیازمند تعمیر و بازسازی و یا انتقال به محلی جایگزین است.

- کاشان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: درمانگاه گلابچی کاشان نیازمند تعمیر و بازسازی و یا انتقال به محلی جایگزین است.

عباس آزادی در گفت و گو با تصریح کرد: به طور متوسط در این ایام، به بیش از 30 هزار نفر به صورت ماهانه خدمات ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در درمانگاه شبانه روزی گلابچی خدمات تزریقات، سرم تراپی، واکسیناسیون آنفولانزا و بیماری های خاص، شستشوی معده، اکسیژن تراپی، مخدر تراپی، تست قند خون، پوشش دادن بیماران بدحال و ارجاع به بیمارستان، عملیات احیا قلبی ریوی، انجام نوار قلب، پوشش بیماری های سندرومیک مثل کرونا ، آنفولانزا و سندرم های حاد تنفسی، تب و مسمومیت و غیره به همشهریان ارائه می شود.

آزادی با اشاره به اینکه در هر شیفت چهار پرستار و یک پزشک در این درمانگاه به مردم خدمات ارائه می دهند، یادآور شد: درمانگاه شبانه روزی گلابچی قریب به نیم قرن سن دارد و ساختمان فرسوده می باشد که پیگیری های لازم در خصوص تعمیر و باز سازی و یا جایگزینی آن انجام شده است.

وی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد تعطیلی درمانگاه شبانه روزی گلابچی اظهار داشت: هدف دانشگاه علوم پزشکی کاشان خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه «گلابچی» کاشان نیازمند بازسازی است

درمانگاه «گلابچی» کاشان نیازمند بازسازی است