مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-22سياسي

جهاد دانشگاهی طرح های بر زمین مانده کشور را به سرانجام برساند


اردبیل _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی باید طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند و به اجرای طرح هایی برای حل مشکلات کشور بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن عاملی صبح پنجشنبه همزمان با برگزاری پنجاه دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند و به اجرای طرح هایی برای حل مشکلات کشور بپردازد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در رابطه با جهاد دانشگاهی، وظیفه و رسالت این نهاد را بسیار سنگین دانست و گفت: این نهاد همانند گذشته باید همچنان پیشرو باشد و از ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی برای کمک به توسعه استان اردبیل استفاده بکند.

مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی نیز در این مراسم با بیان اینکه اقدامات و برنامه های بزرگی در جهاد دانشگاهی دنبال می شود، افزود: برنامه ریزی شده تا در استان های مختلف کشور بر اساس ظرفیت های بومی هر منطقه، تحولی بزرگ رقم زده شود.

وی ارتباط با سازمان ها، دستگاه های اجرایی دولتی، بخش خصوصی و دانشگاه ها را از دیگر وظایف جهاد دانشگاهی برشمرد و تاکید کرد: باید حوزه علوم انسانی در جهاد دانشگاهی ارتقا یابد چراکه این حوزه گره گشای بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی طرح های بر زمین مانده کشور را به سرانجام برساند

جهاد دانشگاهی طرح های بر زمین مانده کشور را به سرانجام برساند