مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-18اقتصادي

جابجایی بیش از 61 هزار مسافر در مشگین شهر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: بیش از 61 هزار مسافر در سه ماهه گذشته از شهرستان مشگین شهر جابجا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا فرج پور بعدازظهر امروز در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالای شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بیش از 61 هزار مسافر در سه ماهه گذشته از شهرستان مشگین شهر جابجا شده اند و در این مدت 21 هزار و 722 تن کالا نیز جهت مصرف عموم به سطح استان و استان های همجوار حمل شده است.

وی با اشاره به تعداد شرکت های حمل و نقل فعال در این شهرستان افزود:در حال حاضر6 شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: در مدت یاد شده بهسازی و زیرسازی 12 کیلومتر از راه روستایی (خانکندی، داشبلاغ،  لنج آباد، سیدلرو حسین خان کندی) توسط راهداران انجام شده و در روستاهای مشیران و داش بلاغ نیز به طول 7 کیلومتر عملیات پخش آسفالت توسط راهداران انجام شده است.

فرج پور در 3 ماهه گذشته لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از هزار و400 متر مربع آسفالت گرم و 70 تن آسفالت سرد یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده راه 123 روستا به طول 585 کیلومتر رفع مسدودیت و بازگشایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 61 هزار مسافر در مشگین شهر

جابجایی بیش از 61 هزار مسافر در مشگین شهر