مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-26سياسي

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از سوی شهرداری های آستارا و لوندویل پرداخت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: سهم نیم درصدی کتابخانه ها از سوی شهرداری های آستارا و لوندویل به موقع و کامل پرداخت شود و در این راستا باید توجه ویژه ای به کتابخانه ها صورت بگیرد.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: سهم نیم درصدی کتابخانه ها از سوی شهرداری های آستارا و لوندویل به موقع و کامل پرداخت شود و در این راستا باید توجه ویژه ای به کتابخانه ها صورت بگیرد.

سخاوت سلیمان نژاد در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم که سرانه مطالعه در شهرستان مرزی آستارا بالا برود، اظهار کرد: تحقق این امر نیازمند همکاری همه جانبه به ویژه مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی ذیربط است.

وی بر ترویج و فرهنگ سازی در حوزه مطالعه و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و افزود: اهدای کتاب توسط دستگاه های اجرایی مختلف به کتابخانه های عمومی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

سلیمان نژاد با اشاره به اینکه ترویج کتابخوانی در روستاهای شهرستان مرزی آستارا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: ترویج کتاب و کتابخوانی زمینه ساز توسعه و آبادانی است و باید اندیشه و فرهنگ اصیل ایران و انقلاب اسلامی مدنظر فعالان این عرصه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از سوی شهرداری های آستارا و لوندویل پرداخت شود

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از سوی شهرداری های آستارا و لوندویل پرداخت شود