مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 21:002023-06-24سياسي

طرح «حامیم» می تواند نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان باشد


طرح حامیم می تواند حلقه اتصال بین دانشجویان، مسئولان و مردم باشد و استانداری نیز کمک و حمایت های لازم را در  اجرای بهتر این طرح انجام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، عصر امروز در نشست با روسای دانشگاه های استان با محوریت اجرای طرح حامیم اظهار کرد: طرح حامیم می تواند حلقه اتصال بین دانشجویان، مسئولان و مردم باشد و استانداری نیز کمک و حمایت های لازم را در  اجرای بهتر این طرح انجام خواهد داد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امید آفرینی و تقویت روحیه ی نشاط و فعالیت های جمعی و تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه ها است.

استاندار خراسان شمالی افزود: اجرای طرح دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان حامیم به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مشارکت 150 دانشجو، در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حسین نژاد در این جلسه، احداث خوابگاه دانشجویان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از سرگردانی دانشجویان، در احداث خوابگاه باید از توان بخش خصوصی بهره مند شد و مالکان خوابگاه ها و خیرین برای ساخت خوابگاه در دانشگاه ها شناسایی شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «حامیم» می تواند نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان باشد

طرح «حامیم» می تواند نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان باشد