مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-16سياسي

فعالیت قرآنی 18 هزار دانش آموز مازندرانی


مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از فعالیت قرآنی 18 هزار دانش آموز در استان خبر داد و گفت: بیش از 220 موسسه قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی در حاشیه مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت مازندران که از امروز در ساری آغاز شد، اظهار کرد: بیش از 220 موسسه قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی، اُنس جامعه با قرآن کریم است، افزود: در این راستا تکالیفی برای دارالقرآن تعریف شده است که بیش از 50 عنوان برنامه عمومی و تخصصی را شامل می شود.

مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اصلی ترین کار سازمان دارالقرآن تربیت کادر متخصص قرآنی بوده و در واقع وظیفه تربیت کادر قرآن به دارالقرآن واگذار شده است.

رمضانی ادامه داد: دوره های عمومی آموزش قرآن، مربی، داور و مترجم از وظایف دارالقرآن است.

وی با اشاره به اینکه تدبر است که به ما می گوید که قرآن از ما چه می خواهد و باید در چه مسیری حرکت کنیم، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تدبر در قرآن این همایش با محوریت تدبر قرآن کریم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قرآنی 18 هزار دانش آموز مازندرانی

فعالیت قرآنی 18 هزار دانش آموز مازندرانی