مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-11اقتصادي

بازار داغ ثبت نام مدارس با قولنامه های صوری در شهرکرد


شهرکرد_ ثبت نام مدارس آغاز شده و والدین در تلاشند تافرزند خود رادر مدارسی ثبت نام کنند که امکانات آن بیش تر باشد، ثبت نام بر اساس کروکی موجب شده تا والدین به سمت قولنامه های صوری بروند.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها: از ابتدای تابستان والدین به تکاپو برای ثبت نام فرزندشان در مدارس مدنظر می افتند، برخی از مدارس از نظر امکانات آموزشی و تجهیزات نسبت به سایر مدارس وضعیت بهتری دارند، بنابراین رقابت برای ثبت نام در این مدارس بالاتر است، سال هاست که ثبت نام در مدارس بر اساس کروکی محل سکونت انجام می شود، اما برخی والدین راهی برای دور زدن این قانون پیدا می کنند و فرزندشان را در مدرسه مورد نظر خود ثبت نام می کنند.

یکی از راه های تأیید سکونت در محدوده مدارس برای ثبت نام قولنامه و یا سند مالکیت ملک است، گاهی مشاهده می شود که قولنامه های صوری بین مشاورین املاک و افراد رد و بدل می شود تا از این طریق والدین بتوانند فرزندشان را در مدرسه موردنظر ثبت نام کنند و این مسئله آسیب های بسیاری را در پی دارد و گاهی دانش آموز واجد شرایط نمی تواند در مدرسه محل سکونت خود ثبت نام کند.

شاید یکی از دلایلی که والدین اقدام به ارائه قولنامه صوری برای ثبت نام فرزندشان در مدرسه مدنظر که احیاناً رقابت بر سر ثبت نام در این مدارس نیز بسیار بالا است، می کنند، نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ ثبت نام مدارس با قولنامه های صوری در شهرکرد

بازار داغ ثبت نام مدارس با قولنامه های صوری در شهرکرد