مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-07بين الملل

تنش میان روسیه و آمریکا در آسمان سوریه


یک ژنرال آمریکایی مدعی شد که جنگنده های روسیه با رفتار «خطرناک و غیرحرفه ای» برای سه پهپاد آمریکایی در آسمان سوریه ایجاد مزاحمت کردند.

این در حالی است که نایب رییس مرکز آشتی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه در این باره گفت که پهپادهای آمریکایی وارد حریم .

- یک ژنرال آمریکایی مدعی شد که جنگنده های روسیه با رفتار خطرناک و غیرحرفه ای برای سه پهپاد آمریکایی در آسمان سوریه ایجاد مزاحمت کردند.

این در حالی است که نایب رییس مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه در این باره گفت که پهپادهای آمریکایی وارد حریم هوایی محل برگزاری مانور نظامی مشترک ارتش های روسیه و سوریه شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، الکسوس گرینکویچ، از فرماندهان نیروی هوایی آمریکا مدعی شد که جنگنده های روسیه سه پهپاد نیروهای هوایی آمریکا که در حال عملیاتی علیه تندروها در سوریه بودند را رهگیری و در انجام عملیات آنها مزاحمت ایجاد کردند.

این ژنرال نیروی هوایی آمریکا در ادامه ادعاهایش گفت: در حالی که سه پهپاد ام کیو-9 در ماموریتی علیه نیروهای داعش حضور داشتند، سه جنگنده روسی در روند این ماموریت مزاحمت ایجاد کردند.

وی افزود: یکی از جنگنده های روسیه به شلیک گلوله های آتش زا اقدام کرد که پهپادها مجبور به مانور برای جلوگیری از آسیب دیدن کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش میان روسیه و آمریکا در آسمان سوریه

تنش میان روسیه و آمریکا در آسمان سوریه