مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-01سياسي

رسم «عدالتخواهی» در سرود نوجوانان بیرجندی/درخشش گروه هنری مصباح


نوجوانان هنرمند گروه مصباح بیرجند که از سال 97 فعالیت خود را آغاز کردند با اجرای سرود «عدالتخواهی» در برنامه تلویزیونی هماهنگ درخشیدند.

- بیرجند- نوجوانان هنرمند گروه مصباح بیرجند که از سال 97 فعالیت خود را آغاز کردند با اجرای سرود عدالتخواهی در برنامه تلویزیونی هماهنگ درخشیدند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: این روزها در خراسان جنوبی سرودی با مفاهیم و مضامین عدالت خواهی در بین مردم و در فضای جای خود را باز کرده است که نشان از آینده روشن یک گروه هنری از نوجوانان بیرجندی دارد.

این سرود اعتراضی و عدالت خواهانه که در برنامه تلویزیونی هماهنگ اجرا شد کار نوجوانان فعال گروه هنری مصباح شهرستان بیرجند بود که شنیدن آن در روزهای نزدیک به عید غدیر، عید امام عدالت حضرت علی (ع) حلاوتش را دوچندان می کرد.

در فضای مجازی نیز این کار بسیار بازتاب پیدا کرد و بارها و بارها در کانال ها و گروه ها و صفحات مختلف منتشر شد و مردم از زبان هنرمندان این گروه شنیدند که برادری رسم امام علی و عقیله، بدون سهم بیشتر، بدون قوم و قبیله .

مهدی حقیری سرپرست گروه هنری مصباح در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گروه مصباح سال 97 با اهداف تربیتی راه اندازی شد و یک سال بعد از آن وارد فضای حرفه ای سرود شدیم و اجراهایی در مساجد داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسم «عدالتخواهی» در سرود نوجوانان بیرجندی/درخشش گروه هنری مصباح

رسم «عدالتخواهی» در سرود نوجوانان بیرجندی/درخشش گروه هنری مصباح