مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-16سياسي

برگزاری کارگاه های تخصصی در 40 رشته در کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری


مدیر کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال گذشته تقریبا به تعداد 6 هزار و 800 نفر کودک در کارگاه های تخصصی و عمومی شرکت کردند و امسال 40 رشته برای برنامه اوقات فراغت تابستان برنامه ریزی شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال گذشته تقریبا به تعداد 6 هزار و 800 نفر کودک در کارگاه های تخصصی و عمومی شرکت کردند و امسال 40 رشته برای برنامه اوقات فراغت تابستان برنامه ریزی شده است.

  حجت الله آسمند 25تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک نهاد تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است، گفت: باید هرچند وقت یک بار گوشزد کنیم که موضوع کودکی و نوجوانی بسیار مهم است که باید به آن پرداخته شود و فراتر از آن چیزی باشد که وجود دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه مسائل فرهنگی و تربیتی اولویت اصلی ما نیست که باید این موضوع خطیر را در میان خانواده، مدارس، معلمان و مسئولان تعلیم و تربیت هشدار و مورد توجه و حساسیت قرار دهیم، زیرا که ارزشمندترین سرمایه های ملی هر جامعه، کودکان و نوجوانان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های تخصصی در 40 رشته در کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری

برگزاری کارگاه های تخصصی در 40 رشته در کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری