مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-12سياسي

گرامیداشت روز عفاف و حجاب در اسلامشهر برگزار شد


گرامیداشت روز عفاف و حجاب به همت ستاد بزرگداشت عفاف و حجاب شهرستان اسلامشهر با شعار عفاف میراث مادرانه با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان محجبه شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه اسلامشهر عصر امروز در تجمع مدافعان حریم خانواده که با حضور مهدی شریفیان نماینده مجلس، فرماندار، مسؤولان ادارات و اقشار مختلف مردم انقلابی شهرستان اسلامشهر در مرکز شهر اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که می گویند در کشور ما حجاب اجباری است بدانند که امروز کشف حجاب در دنیا اجباری شده درحالی که در خیلی از کشورها بانوان خواهان حفظ حجاب و پوشش ظاهری خود هستند.

وی افزود: در کشور ما نیز برخی افراد به دنبال این بودند که بی حجابی را اجباری کنند، اما اجداد نسل کنونی جامعه ما برای حفظ حجاب و مقابله با بی حجابی جان دادند تا پوشش و حجاب را که بر اساس فطرت است، حفظ کنند.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به اینکه اسلام برای زن بها و ارزش قائل است، بیان کرد: دشمنان نظام و اسلام در یک برهه از زمان آمدند و کشف حجاب و بی بندوباری را قانونی کردند، اما زنان پاکدامن این جامعه زیر بار این ننگ و خفت نرفتند و حجاب خود را حفظ کردند و در این راه خون دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز عفاف و حجاب در اسلامشهر برگزار شد

گرامیداشت روز عفاف و حجاب در اسلامشهر برگزار شد