مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-02اقتصادي

مدیران نمی خواهند از بنگاه داری خارج شوند


عامل اصلی اجرا نشدن مولدسازی خود مدیران هستند و آنها نمی خواهند از بنگاه داری خارج شوند و مقصر دستگاه های نظارتی نیستند.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: عامل اصلی اجرا نشدن مولدسازی خود مدیران هستند و آنها نمی خواهند از بنگاه داری خارج شوند و مقصر دستگاه های نظارتی نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ذبیح الله خداییان در نشست تخصصی صاحبنظران اقتصادی با موضوع بررسی برنامه مهار تورم و رشد تولید که با حضور رییس کل بانک مرکزی و اصحاب صاحب نظر در حوزه اقتصادی در سازمان بازرسی برگزار شد، با اشاره به ورود علمی این سازمان به حوزه های تخصصی، هدف از برگزاری نشست با مسئولان و متخصصان را هم اندیشی و استفاده از نظرات آنان در بازرسی ها و آسیب شناسی ها عنوان کرد.

خداییان با اشاره به دستیابی توأمان به رشد تولید و مهار تورم، تصریح کرد: اگر تصمیمات به درستی اتخاذ و اجرا شود، در مجموع رونق تولید و مهار تورم شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: اگر تسهیلات بانکی که میزان آن کلان است به جای دلالی و امور غیر تولیدی به سمت تولید سوق داده شود در رونق تولید و مهار تورم تأثیر مثبت خواهد داشت.

خداییان با اشاره به عوامل تأثیرگذار در مهار تورم، به وظایف بانک مرکزی در این زمینه اشاره کرد و گفت: اکنون اقتصاد بانک محور است و بازار سرمایه آن طور که باید بر اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران نمی خواهند از بنگاه داری خارج شوند

مدیران نمی خواهند از بنگاه داری خارج شوند