مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:562023-06-24سياسي

راه اندازی مراکز مهر خانواده در 6 شهرستان


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از راه اندازی مراکز مهر خانواده در 6 شهرستان خبر داد و گفت: مراکز مهر با حضور مشاوران و مددکاران فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک ربع قرن از شکل گیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضاییه می گذرد اظهار کرد: مقوله پیشگیری از وقوع جرم، مقوله ای فراقوه ای است.

وی با بیان اینکه در بحث خانواده و آسیب های خانوادگی اقدامات مهمی صورت گرفته است افزود: یکی از اقدامات مهم ملاقات فرزندان حاصل از طلاق است به نحوی که امروز با پیگیری های مجدانه در 6 شهرستان مراکز مهر خانواده راه اندازی شده است.

 معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان یادآور شد: مراکز مهر با حضور مشاوران و مددکاران فعالیت می کند و محلی امن برای تحویل فرزندان طلاق است.

وی در ادامه با تصویب قانون حمایت از زنان بدسرپرست و بی سرپرست تاکید کرد: این زنان شناسایی و به منظور دریافت مداخلات روانشناختی و مشاوره زیر پوشش مداخلات اولیه قرار می گیرند.

نجفی با بیان اینکه به یکی دیگر از اقدامات در این حوزه، برگزاری کارگاه های آموزشی متفاوت در حوزه خانواده زندانیان، زندانیان و متقاضیان طلاق اشاره کرد و گفت: 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز مهر خانواده در 6 شهرستان

راه اندازی مراکز مهر خانواده در 6 شهرستان