مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-17سياسي

صنعا: سیاست گرسنگی و غارت ائتلاف عربی به ملت یمن آسیب زده است


کمیته اقتصادی وابسته به شورای عالی سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد، سیاست گرسنگی و غارتی که کشورهای متخاصم در مناطق اشغالی یمن در پیش گرفته اند، - کمیته اقتصادی وابسته به شورای عالی سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد، سیاست گرسنگی و غارتی که کشورهای متخاصم در مناطق اشغالی یمن در پیش گرفته اند، به همه ملت این کشور آسیب زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، این کمیته در بیانیه ای اعلام کرد، وخامت وضعیت اقتصادی و معیشتی در این مناطق اشغالی یمن (مناطق تحت کنترل دولت مستعفی و ائتلاف عربی) نتیجه فساد کشورهای متجاوز و مزدوران آنها در طول هشت سال جنگ است.

کمیته اقتصادی وابسته به شورای عالی سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد، سقوط ارزش واحد پولی اقدامی عامدانه و برنامه ریزی شده از زمان استفاده از درآمدهای منابع ملی در تامین بودجه جنگ علیه مردم یمن است.

این کمیته اعلام کرد، کشورهای متجاوز و مزدوران آنها بر غارت درآمدهای منابع حاکمیتی به نفع شخصی خودشان اصرار دارند و با تمامی راه حل هایی که استفاده از این درآمدها برای کاهش درد و رنج یمنی ها را تضمین می کند، مخالف هستند.

این کمیته کشورهای متجاوز را مسؤول درد و رنج ملت یمن از آغاز تجاوز، محاصره، جنگ اقتصادی و غارت سیستماتیک امکانات یمنی ها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: سیاست گرسنگی و غارت ائتلاف عربی به ملت یمن آسیب زده است

صنعا: سیاست گرسنگی و غارت ائتلاف عربی به ملت یمن آسیب زده است