مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-24پزشكي

آمادگی 6 هزار پرستار برای خدمت رسانی به زائران رضوی در تابستان


سرپرست اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام اجرای مأموریت تابستانه، بیش از 6 هزار پرستار در بیمارستان های حوزه تحت پوشش این دانشگاه خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد صادقی اظهار کرد: مشهد دومین کلان شهر کشور بوده و با توجه به وجود بارگاه منور رضوی همه ساله در تمامی ایام سال به ویژه در زمان سفرهای تابستانی با حجم بسیار بالای زائران ایرانی و غیرایرانی مواجه بوده و در این ایام تک تک خادمان حوزه سلامت از جمله کادر زحمتکش پرستاری به شکلی ویژه در خدمت مهمانان و همچنین همسایگان امام هشتم (ع) خواهند بود.

سرپرست اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در بازه زمانی 25 خرداد ماه تا 31 شهریور ماه که طرح تابستانه سال 1402 اجرا می شود بیش از 6 هزار پرستار بیمارستان های شهرهای حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با توان مضاعف و با تمامی امکانات و تجهیزات در خدمت مردم هستند که نیمی از آنان در مراکز درمانی شهر مشهد به بیماران خدمات رسانی می نمایند.

وی با بیان اینکه در مناسبت های خاص فصل تابستان برنامه ریزی ویژه تری در جهت خدمت رسانی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی دهه امامت و ولایت (فاصله زمانی اعیاد سعید قربان تا غدیرخم)، ماه های محرم و صفر و روزهای خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 6 هزار پرستار برای خدمت رسانی به زائران رضوی در تابستان

آمادگی 6 هزار پرستار برای خدمت رسانی به زائران رضوی در تابستان