مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 22:212023-07-19سياسي

سرلشکر باقری: هیچ گونه مشکلی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح در جریان بازدید از مناطق مرزی شمال غرب کشور در جلفا با بیان اینکه امروز از مناطق مرزی بین ایران و جمهوری خودمختار نخجوان بازدید کردیم، اظهار داشت: هم اکنون واحد هایی از مرزبانی فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی و همچنین واحد هایی از ارتش جمهوری اسلامی جهت برقراری امنیت مرزی و حراست از حدود و ثغور میهن عزیزمان در این مناطق مستقر هستند و مأموریت های خود را مطابق با قوانین و دستورالعمل های ابلاغی انجام می دهند.

وی وضعیت امنیتی مناطق مرزی شمال غرب کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در این بازدید سطح آمادگی همرزمان ما در مرزبانی فرماندهی انتظامی و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی را مورد ارزیابی قرار دادیم و بحمدالله همرزمان ما با روحیه بسیار عالی و با توان مناسب و با مهارت کامل مشغول حراست و محافظت از خطوط و نواحی مرز کشور هستند.

وی با تأکید بر اصل حُسن همجواری و توسعه روابط با کشور های همسایه گفت: خوشبختانه رابطه ما با کشور آذربایجان در حال توسعه است و هیچ گونه مشکلی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم.

بحمدالله روابط اقتصادی دو کشور نیز روز به روز در حال توسعه و تعمیق است و این بازدید صرفاً یک بازدید دوره ای است که از مرز های کشور به طور سالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: هیچ گونه مشکلی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم

سرلشکر باقری: هیچ گونه مشکلی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم