مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-06بين الملل

شکست در قاموس ما جایی ندارد


سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت در کرانه باختری و جنین هرگز در برابر دشمن متحمل شکست نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت در کرانه باختری و جنین هرگز در برابر دشمن متحمل شکست نخواهد شد چرا که به حقانیت مساله فلسطین و پروژه جهادی خود ایمان دارند.

ابوحمزه با انتشار یک فایل ویدئویی به دنبال پیروزی رزمندگان گردان جنین در اردوگاه جنین اعلام کرد: انقلاب مقاومت در کرانه باختری و تمام فلسطین هرگز شکست نمی خورد و تمام کوچه ها و خیابان ها در آینده نزدیک به محل درگیری و جنگ تبدیل می شود و تا زمانی که ارتش و اشغالگران در سرزمین ما حضور داشته باشند ثبات و آرامش محقق نخواهد شد.

وی افزود نیروهای مقاومت و قهرمانان ما در کرانه باختری تنها نبوده و در عرصه های مختلف از داخل و خارج فلسطین حمایت می شوند.

دشمن برای ایجاد بازدارندگی وارد این نبرد شد اما با ناامیدی و شکست در برابر رزمندگان مقاومت از این منطقه خارج شد.

ابوحمزه ادامه داد دشمن با تمام ابزارهای هوایی و زمینی و نیروهای ویژه خود در برابر دلیران مقاومت در گردان جنین ظاهر شده اما آنها حماسه جدید خلق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست در قاموس ما جایی ندارد

شکست در قاموس ما جایی ندارد