مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:302023-06-25حوادث

کنترل ناوگان عمومی مسافربری در استان اصفهان تشدید می شود


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش حساسیت پلیس راه نسبت به تداوم طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی در سفرهای تابستانه خبر داد.

- اصغر زارع رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تصادفات سنگین ناوگان عمومی اظهار داشت: با توجه به شروع مسافرت های تابستانه و حجم تردد بالای ناوگان عمومی مسافربری در استان اصفهان و همچنین ایمنی و امنیت هموطنان، طرح تشدید کنترل ناوگان عمومی مسافربری در پلیس راه استان اصفهان آغاز شده است.

وی افزود: ناوگان مسافربری عمومی اعم از اتوبوس های بین شهری و سرویس های داخل استانی و سرویس های کارخانجات، کارگاه ها و شهرک های صنعتی به دلیل حمل مسافر به صورت گروهی و با تعداد بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین نظارت سنگین و دقیق بر روی این گروه بسیار مهم و ضروری است.

زارع ادامه داد: در راستای افزایش تردد ناوگان مسافربری عمومی در تابستان طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی مصوب و اجرا شد.

رییس پلیس راه اصفهان تصریح کرد: در این طرح کنترل وسایل نقلیه مسافربری عمومی در مقابل پاسگاه های پلیس راه و پایانه های مسافربری با استفاده از مأموران و گشت نامحسوس یا با استفاده از سپهتن و دوربین های کنترل تخلفات انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ناوگان عمومی مسافربری در استان اصفهان تشدید می شود

کنترل ناوگان عمومی مسافربری در استان اصفهان تشدید می شود