مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-10سياسي

نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی در شیراز برپا شد


نمایشگاه پوشاک مد و لباس ایرانی اسلامی به همت سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در آغازین روز هفته حجاب و عفاف آغاز به کار کرد.

  - ایسنا/فارس نمایشگاه پوشاک مد و لباس ایرانی اسلامی به همت سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در آغازین روز هفته حجاب و عفاف آغاز به کار کرد.

  فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دوشنبه 19 تیرماه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مناسبت هفته حجاب و عفاف اولین نمایشگاه تولیدات کارگاه های اشتغال تحت حمایت قرارگاه احمد بن موسی در شیراز برگزار شد.

سرهنگ مجید علی پور ادامه داد: هدف از ایجاد این نمایشگاه که از ماه ها قبل برنامه ریزی شده، این است که طراحی مد و لباس است که هم پوشش اسلامی و هم جلوه ایرانی را به نمایش بگذارد.

او با بیان اینکه یکی از دغدغه های امروز در حوزه حجاب و عفاف سطح جامعه، تامین و تهیه لباس مناسب برای بانوان است، عنوان کرد: ایجاد ظرفیت برای طراحی و تولید لباس با کیفیت، جنس، و ظرافت زنانه در راستای فرهنگ ایرانی اسلامی از اهداف برگزاری اینگونه نمایشگاه هاست.

علی پور همچنین خاطرنشلن کرد: طراحی لباس زیبا برای یک بانوی ایرانی و مناسب با شأنیت اسلامی، با هزینه اندک از دیگر اهدافی است که در برپایی این نمایشگاه مدنظر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی در شیراز برپا شد

نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی در شیراز برپا شد