مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:062023-07-15سياسي

خدمت انقلاب به مکتب اسلام و تشییع در تاریخ بی نظیر است


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، خدمت انقلاب اسلامی به مکتب اسلام و تشییع را در تاریخ بی نظیر برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا فلاح زاده عصر جمعه در نخستین همایش بین المللی دشمن شناسی که در سالن اجتماعات مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد اظهار داشت: امام راحل معتقد بود که جنگ ما با رژیم بعث عراق، یک جنگ اعتقادی است و این جنگ اعتقادی از زمان حضرت آدم شروع شده و تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت و هموراه جبهه حق در برابر باطل ایستادگی خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به جنایات داعش بیان داشت: زمانی که داعش پدید آمد آنان قصد داشتند که به نقاط مختلف از جمله ایران تا بنگلادش حمله کنند و اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب نبود و رزمندگان جبهه مقاومت به فرماندهی شهید سلیمانی در برابر آنان قد علم نمی کردند، چیزی به نام اسلام باقی نمی ماند.

وی با اشاره به نقش ولی فقیه در هدایت کشور و امت اسلام بیان داشت: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراجع تقلید و حوزه های علمیه وجود داشتند، اما رهبری امت دست ولی فقیه نبود.

وی با بیان اینکه خدمت انقلاب اسلامی به مکتب اسلام و تشییع در تاریخ بی نظیر است افزود: کسانی که در عرصه مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری همانند داعش پا در میدان رزم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت انقلاب به مکتب اسلام و تشییع در تاریخ بی نظیر است

خدمت انقلاب به مکتب اسلام و تشییع در تاریخ بی نظیر است