مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-25اقتصادي

آموزش 1000 نفر از شاغلین فعال در خوشه صنعتی استان اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای، به منظور آموزش 1000 نفر از شاغلین خوشه صنعتی فرش دستبافت استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای، به منظور آموزش 1000 نفر از شاغلین خوشه صنعتی فرش دستبافت استان اردبیل خبر داد.

هاشم علایی چهارم تیر ضمن بیان این خبر اظهار کرد: با تشکیل خوشه های صنعتی که یکی از برنامه های مهم و راهبردی این شرکت در راستای حمایت از تولید و اشتغال محسوب می شود، زمینه های همکاری اعضای خوشه که دارای تولید و محصولات مشابه هم می باشند، تقویت و شبکه سازی می شود.

وی نمونه بارز این حمایت ها را برگزاری دوره های آموزشی، تورهای صنعتی و حمایت از حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی برشمرد و افزود: این برنامه ها در قالب بسته های حمایتی و به صورت رایگان در اختیار صنعتگران و کارآفرینان گذاشته می شود تا زمینه های ارتقاء تولید، اشتغال، بهره وری و صادرات آنان مهیا شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای آموزش هرچه بهتر شاغلین خوشه صنعتی فرش دستبافت، امروز شاهد انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای استان هستیم که در این تفاهم نامه ، 1000 نفر از اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 1000 نفر از شاغلین فعال در خوشه صنعتی استان اردبیل

آموزش 1000 نفر از شاغلین فعال در خوشه صنعتی استان اردبیل