مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-13ورزشي

90 قطعه زمین به اهالی روستای «جزیره شمالی» واگذار شد


آیین واگذاری 90 قطعه زمین 200 متری به مردم روستای جزیره شمالی بخش بندر ریگ شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار گناوه عصر پنجشنبه در این آیین اظهار داشت: در این شهرستان اقدامات خوبی در حوزه روستایی بخصوص مسکن و زیرساخت ها در حال انجام است که در همین راستا امروز در جزیره شمالی بخش ریگ شهرستان گناوه شاهد واگذاری 90 قطعه زمین به جوانان روستا خواهیم بود.

محمد تقی صفری افزود: در دهه امامت و ولایت نیز واگذاری 109 قطعه زمین در شهر بندر ریگ به مردم به منظور تشویق جوانان و اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده انجام شد.

وی با بیان اینکه در کنار اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و زیرساختی در شهرستان از برنامه های فرهنگی و اعتقادی نیز غافل نبوده ایم گفت: برنامه های مختلفی در سطح شهرستان به مناسبت های مختلف به ویژه در دهه امامت و ولایت اجرا شد.

فرماندار گناوه بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تحولات بسیار خوبی در شهرستان و بخش بندر ریگ به خصوص در بخش های اشتغال، سرمایه گذاری بخش خصوصی، ورزش، بهداشت، سلامت، آموزش و پرورش و سایر حوزه ها انجام شده که این اقدامات ادامه دارد.

بخشدار ریگ در این آیین اظهار داشت: از آغاز به کار دولت سیزدهم 89 پلاک زمین در قالب نهضت ملی مسکن، الحاق 13 هکتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 قطعه زمین به اهالی روستای «جزیره شمالی» واگذار شد

90 قطعه زمین به اهالی روستای «جزیره شمالی» واگذار شد