مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-06اقتصادي

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی 2 پروژه دانش بنیان استان قم را افتتاح کرد


خطوط تولید«ایمپلنت های ستون فقرات کودکان» به همت شرکت دانش بنیان رایان نوین طب رزا و فاز دوم کارخانه تولید «رآکتورهای گلاس لایند» شرکت دانش بنیان شیمی آذرجام با حضور دکتر خیاطیان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد.

- ایسنا/قم خطوط تولید ایمپلنت های ستون فقرات کودکان به همت شرکت دانش بنیان رایان نوین طب رزا و فاز دوم کارخانه تولید رآکتورهای گلاس لایند شرکت دانش بنیان شیمی آذرجام با حضور دکتر خیاطیان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی امروز 15 تیرماه در سفر به قم از دو خط تولید دانش بنیان استان قم در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید و افتتاح کرد.

دکتر محمد صادق خیاطیان در حاشیه این برنامه از نقش ارزشمند پارک علم و فناوری قم در توسعه زیرساخت های زیست بوم نوآوری و فناوری استان تقدیر کرد و گفت: امروزه توان و دانش متخصصان ایرانی گسترش زیادی پیدا کرده است و تولیدات در این واحدهای تولیدی مبتنی بر دانش ایرانی است.

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی به تبیین اهمیت و جایگاه واحدهای تولیدی در رونق اقتصادی و لزوم حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان پرداخت و افزود: بسیاری از محصولاتی که امروز در داخل کشور و توسط نیروهای متخصص داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی 2 پروژه دانش بنیان استان قم را افتتاح کرد

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی 2 پروژه دانش بنیان استان قم را افتتاح کرد