مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-10حوادث

ماجرای حمله خرس وحشی به پیرمرد گیلانی+ عکس


یک مرد حدوداً 60ساله اهل ییلاقات شهرستان ماسال در مراجعه به مراکز بیمارستانی مدعی شد که توسط یک قلاده خرس مورد هجوم قرارگرفته اما محیط زیست مدعی شده که ادعای مطروحه با شواهد و قرائن فعلاً همخوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، روز گذشته یک مرد حدود 60ساله در مناطق ییلاقی شهرستان ماسال در پیکار با یک خرس گرسنه، از ناحیه دست ها و یک پا، دچار مصدومیت شد.

  ارسطو قلی نیا، پیرمرد ماسالی پس از رهایی از چنگال خرس که به گفته او، یک سگ حواله خدا بود و به کمکش آمد، در اولین فرصت خود را به بیمارستان رسالت ماسال رساند و کادر درمان این بیمارستان نیز فوراً اقدامات اولیه بهداشتی و درمانی نظیر شست وشو محل زخم ها و تزریق واکسن هاری را به وی ارائه و جهت درمان تکمیلی به بیمارستان پورسینا رشت، ارجاع دادند.

    پیرمرد نجات یافته از چنگال خرس در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار فارس، گفته است که در ییلاقات سورکوم (میان کوه – رامینه) شهرستان ماسال به همراه دام های خود سکنی دارد و این اتفاق در پایین دست ییلاق، رخ داده است.

  آقای قلی نیا می گوید اکنون نواحی از دست وپاهایش جراحتی عجیب و شدید دیده و بخیه خورده است و به گفته پزشکان فعلاً وضعیت نسبتاً مطلوبی دارد و اگر مشکلاتی برایش حادث شود، مجدداً باید به اطبا مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حمله خرس وحشی به پیرمرد گیلانی+ عکس

ماجرای حمله خرس وحشی به پیرمرد گیلانی+ عکس