مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-24ورزشي

پیروزی زنان والیبالیست ایران مقابل فیلیپین


تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات چلنجر کاپ آسیا در اندونزی مقابل فیلیپین به برتری رسید.

- تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات چلنجر کاپ آسیا در اندونزی مقابل فیلیپین به برتری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم رقابت های چلنجر کاپ زنان آسیا امروز (شنبه سوم تیر ماه) از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح به وقت ایران به مصاف فیلیپین رفت و سه بر صفر (25 بر 20، 25 بر 13 و 25 بر 16) به پیروزی رسید.

تیم ایران با این پیروزی فردا (یکشنبه، چهارم تیر) در آخرین دیدار خود برای کسب جایگاه پنجم یا ششم مسابقات به مصاف استرالیا می رود.

ترکیب ایران: مهسا کدخدا (کاپیتان)، سودابه باقرپور، نگین شیرتری، مونا آشفته، مونا دریس محمودی، فاطمه امینی و نگار هاشمی سرمربی: فاطمه رشیدی اولین امتیاز ست و مسابقه را فیلیپین با دریافت ناقص ایران به دست آورد اما دو تیم پایاپای پیش رفتند.

ملی پوشان ایران در ادامه این ست از حریف پیش افتادند و 25 بر 20 برنده شدند.

ایران در ست دوم عملکرد بهتری داشت و موفق شد اختلاف امتیازی بیشتری نسبت به حریف ایجاد کند.

اسپک های پرقدرت مهسا کدخدا و مونا آشفته با دفاع و دریافت مناسب از فیلیپین همراه نبود و در نهایت این ست را هم ایران 25 بر 13 برنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی زنان والیبالیست ایران مقابل فیلیپین

پیروزی زنان والیبالیست ایران مقابل فیلیپین