مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-02فرهنگي

غدیرسروده ها در خانه تاریخی صدقیانی تبریز گرد هم می آیند


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری محفل شعر سایه بوتراب در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری محفل شعر "سایه بوتراب" در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد.

نوید ناصر با بیان این مطلب، تصریح کرد: این برنامه فاخر، با حضور شاعران سرشناس ادبیات آیینی و شماری از شاعران برجسته استان، روز سه شنبه ساعت 17 در حیاط خانه تاریخی صدقیانی (دانشکده معماری دانشگاه هنر) برگزار می شود و آقایان محمد جواد شرافت، محمد رضا طهماسبی، مجید تاب و محمد حسین ملکیان، از شاعران جوان و خوش قریحه ادبیات امروز، به همراه جمعی از شاعران برجسته استانی، آثار خود را در منقبت امیرالمؤمنین علیه السلام و تکریم عید سعید غدیر قرائت می کنند.

وی به سایر بخش های ویژه برنامه سایه بوتراب اشاره کرد و گفت: با برگزاری این مراسم، فراخوان سومین کنگره بین المللی شعر ترکی غدیر که سال آینده برگزار خواهد شد، منتشر می شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه جایزه ادبی صافی - تبریزی از دیگر بخش های برنامه سایه بوتراب است، اظهار کرد: از میان 150 اثر رسیده از شاعران جوان منطقه ای به دبیرخانه نخستین جایزه ملی استعدادیابی شعر آیینی، از نفرات برگزیده در این مراسم قدرانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیرسروده ها در خانه تاریخی صدقیانی تبریز گرد هم می آیند

غدیرسروده ها در خانه تاریخی صدقیانی تبریز گرد هم می آیند