مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-02حوادث

ماجرای ادیسون کوچولو ازاوراق اسباب بازی ها تا ثبت اختراع در گینس


«امیر امدادی» مخترع جوان آملی از راه دور و دراز برای رسیدن به آرزوهاش می گوید و اعلام می کند؛ بارها و بارها از کشورهای دیگر دعوتنامه دریافت کردم اما قصدم دادن روحیه و انگیزه به نوجوانان بااستعداد و همچنین خدمت به مردم کشورم است و نه چیز دیگری.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی می خواهیم باهم پای داستان جالب اما واقعی بنشینیم، تخریب اسباب بازی ها توسط امیر امدادی اقدامی که به ظاهر شیطنت آمیز بود برای خودش ماجرایی دارد که خواندش خالی از لطف نیست.

پدر امیر در کارگاه چوب بری کار می کرد و مادرش هم در بخش فوریت های پزشکی، امیر خیلی تنها بود، هشت سال داشت که با استفاده از لوازم به جای مانده از همان اسباب بازی های شکسته هلیکپوتر و ماشین کنترلی برقی درست کرد و با خودش به مدرسه برد اما کسی باورش نمی شد این کار خودش باشد، البته کم کم هم کلاسی هایش باور کرده بودند و او معروف به ادیسون کوچولو شد.

پدر و مادر امیر امدادی خیلی هم تشویقش نمی کردند اما مانعی بر سر راهش هم نبودند، البته به گفته خودش بیشتر از اینکه به درس خواندن علاقه داشته باشد به الکترونیک و تولید لوازم برقی عشق می ورزید و تمام سرگرمی اش دست کاری لوازم برقی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ادیسون کوچولو ازاوراق اسباب بازی ها تا ثبت اختراع در گینس

ماجرای ادیسون کوچولو ازاوراق اسباب بازی ها تا ثبت اختراع در گینس