مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-17اقتصادي

رشد صندوق بیمه روستایی استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: آمار و اطلاعات نشان می دهد وضعیت رشد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان از میانگین کشوری بالاتر است، - ایسنا/قزوین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: آمار و اطلاعات نشان می دهد وضعیت رشد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان از میانگین کشوری بالاتر است، انتظار داریم با توجه به میزان فعالیت های کشاورزی که در استان قزوین اتفاق می افتد این فضا تقویت شود و شاهد رشددر این زمینه باشیم.

عین الله کشاورز در ستاد توسعه راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با عنوان قرارگاه کرامت با حضور دستگاه های متولی جامعه هدف که امروز 26 تیر 1402 برگزار شد، اظهار کرد: بیمه یکی از موضوعات مهم در جامعه است که همواره در رأس ایجاد عدالت و رفاه اجتماعی نقش ویژه ای داشته است.

وی افزود: انتظار داریم دستگاه های مرتبط مانند کمیته امداد، بهزیستی، جهاد کشاورزی و مجموعه های دیگر کمک کنند که فرهنگ بیمه و توسعه صندوق را شاهد باشیم.

آمار و اطلاعات نشان می دهد وضعیت رشد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان از میانگین کشوری بالاتر است، انتظار داریم با توجه به میزان فعالیت های کشاورزی که در استان قزوین اتفاق می افتد این فضا تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صندوق بیمه روستایی استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر است

رشد صندوق بیمه روستایی استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر است