مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:452023-06-25حوادث

برخورد دو خودروی سواری پژو 405 یک فوتی و 4 مصدوم برجای گذاشت


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر بر اثر حادثه برخورد دو خودروی سواری پژو 405 در جاده اردبیل - سرچم (سه راهی روستای ایلخچی) خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر بر اثر حادثه برخورد دو خودروی سواری پژو 405 در جاده اردبیل - سرچم (سه راهی روستای ایلخچی) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیز ارشادیان در محل تصادف با بیان این مطلب افزود: در ساعت 18:05 یکشنبه 4 تیر طی تماس تلفنی مرکز اورژانس با ندای امداد 112 معاونت امداد و نجات استان مبنی بر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 و درخواست کمک، بلافاصله یک تیم عملیاتی متشکل از 4 نفر نجاتگر با 2 دستگاه خودروی امدادی از پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه اعزام و اقدام به امدادرسانی به این حادثه کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه یک نفر فوتی و 4 مصدوم داشت، اضافه کرد: تیم اعزامی این جمعیت پس از اقدامات پیش بیمارستانی بر روی یکی از مصدومین حادثه را با ترومای دست و ستون فقرات، انتقال و در بین مسیر تحویل عوامل اورژانس (اتوبوس آمبولانس) دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دو خودروی سواری پژو 405 یک فوتی و 4 مصدوم برجای گذاشت

برخورد دو خودروی سواری پژو 405 یک فوتی و 4 مصدوم برجای گذاشت