مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-08سياسي

تجهیز ایست بازرسی های خراسان جنوبی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر


تجهیز ایست بازرسی های خراسان جنوبی به تجهیزات روز برای مقابله با قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تجهیز ایست بازرسی های خراسان جنوبی به تجهیزات روز برای مقابله با قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد قناعت ، امروز شنبه 17 تیر در بازدید از کشفیات مواد مخدر و کالاهای قاچاق در ستاد انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر این که مبارزه جدی با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز از سیاست ها نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: نیروی انتظامی خراسان جنوبی با حداقل امکانات و تجهیزات، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی در این خصوص انجام داده است که جا دارد از فرماندهی انتظامی استان و همکارانشان در این رابطه تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: با وجود این که قاچاقچیان با جاسازی هوشمندانه این کار را انجام می دهند، پرسنل انتظامی استان با نگاه جهادی تلاش های بسیاری را برای کشف مواد و کالاهای قاچاق انجام می دهند که منجر به کشفیات خوبی در این خصوص در خراسان جنوبی شده است.

وی با اشاره به امحای متمرکز 64 تن مواد مخدر استان های شرقی در خراسان جنوبی در روز پنجم تیر ماه امسال (سالروز مبارزه با مواد مخدر) خاطر نشان کرد: با گذشت چند هفته از آن، شاهد کشفیات بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ایست بازرسی های خراسان جنوبی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر

تجهیز ایست بازرسی های خراسان جنوبی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر