مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-27سياسي

برپایی 36 قربانگاه ابراهیمی در مازندران برای دریافت نذورات قربانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان ها و عدم دسترسی به مکان مناسب قربانی، کمیته امداد با برپایی 36 «قربانگاه ابراهیمی» در سراسر استان دغدغه خانوادها برای قربانی بهداشتی و شرعی را بر طرف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، میثم معافی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید قربان اظهار کرد: هر مناسبت بهانه ای برای حضور پر شور مردم در کمک های مومنانه به نیازمندان است که معجزه ای در این بخش در کشور و استان شکل گرفته است.

وی افزود: فعالیت های ما در کمیته امداد از هفته های گذشته برای انجام نذر قربانی آغاز شده و  مسئله اصلی، انجام قربانی و ترویج یک خیرو احسان بزرگ در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بیان کرد: تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار استان هستند.

معافی تصریح کرد: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان ها و عدم دسترسی به مکان  مناسب قربانی، کمیته امداد با رایزنی های لازم با ادارات و نهادهای مختلف، با برپایی 36 قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان دغدغه خانوادها برای قربانی  بهداشتی و شرعی را بر طرف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 36 قربانگاه ابراهیمی در مازندران برای دریافت نذورات قربانی

برپایی 36 قربانگاه ابراهیمی در مازندران برای دریافت نذورات قربانی