مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-16اقتصادي

بررسی قطع پی در پی آب مشترکان مناطق مختلف بجستان


چند اتفاق پی در پی در خط انتقال آب شهر بجستان در جنوب خراسان رضوی منجر به قطع آب مشترکان در مناطق مختلف شهر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی چند اتفاق پی در پی در خط انتقال آب شهر بجستان در جنوب خراسان رضوی منجر به قطع آب مشترکان در مناطق مختلف شهر شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا خراسان رضوی امروز با حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رشتخوار موضوع اتفاقات مکرر در خط انتقال آب این شهر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

مهدی جهان طلب در این نشست با اشاره به بروز چند اتفاق بر روی خط انتقال 35 کیلومتری شهر، دلیل را اختلاف سطح 500 متری دشت منصوری به عنوان منبع اصلی تأمین آب مشترکان و شهر بجستان اعلام کرد که با فشار 24 بار سبب بروز اتفاقات متعدد در طول مسیر می شود.

وی اظهار کرد: برای رفع این مشکل پروژه احداث ایستگاه پمپاژ تعدیل فشار به 12 بار در فاصله 6 کیلومتری از مخزن ذخیره شهر در حال اجرا است که پیش بینی می شود ظرف 15 روز آینده وارد مدار شود.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا خراسان رضوی از بجستان به عنوان یک شهر خاص نام برد که تاکنون 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور برای تقویت زیرساخت های آب شرب این شهر هزینه شده و تشریفات مناقصه احداث پکیج تصفیه خانه هم به ارزش 250 میلیارد ریال در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی قطع پی در پی آب مشترکان مناطق مختلف بجستان

بررسی قطع پی در پی آب مشترکان مناطق مختلف بجستان