مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-22اقتصادي

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت تخصیص اعتبارات تاکستان است


تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالای 80 درصد در اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان تاکستان است تا بدین وسیله این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

- سید جمال الدین حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تاکستان، اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی و تصویب پروژه های پیشنهادی و تعیین اعتبار مورد نیاز دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1402 برگزار شد.

وی افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالای 80 درصد با در نظرگرفتن فصول و دستورالعمل های قانونی در حوزه های متعدد آب، برق، کشاورزی، بهداشت، آموزش و.

در اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان تاکستان است تا بدین وسیله این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

  سرپرست فرمانداری تاکستان ادامه داد: توزیع اعتبارات در کمیته برنامه ریزی و ارائه خدمات باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه و بر اساس حل مشکلات مردم با سرعت بیشتر صورت پذیرد تا باعث افزایش رضایتمندی در بین شهروندان شود.

حسینی تصریح کرد: مجموع اعتبارات پروژه های تملک دارایی در سال 1402 شهرستان تاکستان اعتباری بالغ بر 211 میلیارد تومان می باشد که 52 میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه توازن و 159 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت تخصیص اعتبارات تاکستان است

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت تخصیص اعتبارات تاکستان است