مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 17:552023-06-30سياسي

توضیحاتی درباب فرآیند استیضاح/ شهردار بجنورد باید برود


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد گفت : استیضاح شهردار بجنورد با هدف اصلاح رویه فعلی و شتاب دهی در خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار دارد.

- بجنورد- رییس کمیسون برنامه و بودجه شورای شهر بنورد گفت : استیضاح شهردار بجنورد با هدف اصلاح رویه فعلی و شتاب دهی در خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار دارد.

یوسف مغروری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : رأی حداکثری اعضای شورای شهر نسبت به طرح استیضاح شهردار حاکی از عزم جدی منتخبین مردم عزیز بجنورد در اصلاح رویه فعلی و شتاب بخشی به خدمت رسانی به شهروندان دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به مراحل و نحوه اعتراض نسبت به عملکرد شهرداری تصریح کرد: بر طبق قانون پس از تذکر شفاهی اعضای شورای شهر، شهردار فرصت 10 روزه ای جهت توضیحات در جلسه علنی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بیان کرد: اعضا در صورت عدم اقناع نسبت به پاسخ های شهردار ابلاغ طرح استیضاح را با امضای حداقل یک سوم اعضا در دستور کار قرار می دهند.

وی در ادامه بیان کرد: پس از ابلاغ استیضاح، شهردار با فرصت 10 روزه در جلسه استیضاح حاضر و ملزم به پاسخگویی خواهد بود.

مغروری گفت: در صورت عدم اقناع اعضای شورای شهر با رأی دو سوم اعضا یعنی شش نفر شهردار برکنار و شهرداری تا تعیین تکلیف نهایی با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباب فرآیند استیضاح/ شهردار بجنورد باید برود

توضیحاتی درباب فرآیند استیضاح/ شهردار بجنورد باید برود